субота, 5. јануар 2013.

Razlika između marketinga i oglašavanja?


Marketing i oglašavanje

 Veoma je lako da se marketing i reklamiranje zbune mnoge, ljudi misle o njima kao istu stvar. Oba ova strategija su veoma važni, ali u stvarnosti oni su različiti. I zapravo, reklamiranje je sastavni deo marketinga. Jedan način gledanja na to je da je sve reklame je marketing, ali ne i sve je marketing oglašavanje. Neki od konfuzije koja dolazi zato što obe koriste slične medije da privuče pažnju. Dok oglašavanje je važan i presudan alat za crtanje posao to nije dovoljno samo po sebi. SEO kampanja će uključiti pažljivo pripremljena i planirana veb marketing strategije sa namerom da razvije bića "odnos" između biznisa i ciljane publike bez obzira koliko velika da je publika.

U osnovi, marketing je sve aktivnosti koje se rade da bi dobili informacije o poslu u rukama i glavama potencijalnih klijenata. Oglašavanje je jedna od aktivnosti koje se koriste u kampanji veb marketing. Oglašavanje će generalno podrazumeva objavljivanje plaćene "najave" o poslovanju. Marketing i oglašavanje su načini SEO može promovišu brend, proizvod ili uslugu.

Jedna od najvećih razlika u internet oglašavanju i veb marketing kako web 2.0 se koristi da promoviše biznis. Veb marketing je ogromna koncept koji može imati različite oblike za SEO stručnjaka. E-mail marketing, sadržaj marketing i Search Engine Marketing, samo su neke od metoda koje koriste SEO za online marketing kampanje. Oglasi mogu biti uključene u sa marketinškim materijalima u mnogim slučajevima. Na primer, kada slanje e-pošte marketinške materijale, oglas može biti vezan da pokuša da promoviše određeni proizvod kompanija nudi.

Tu su i nekoliko oblika reklame mogu uzeti na mreži. Može se koristiti kao mobilnog oglašavanja na našim ručnim uređajima i smart telefonima, e-mail oglasa, blogova, medijskih oglasi, online oglasi, i reklamnih banera, ili pretragu povezani oglasi se prikazuju na stranicama pretrage motora rezultatima kada upit uneli. Postoje mnogi oblici koji mogu onlajn oglašavanje preduzeti. Ali veb marketing je mnogo veća slika i da će zahtevati mnogo više pažnje od strane SEO.

Postoji nekoliko tačaka na delotvoran SEO marketing kampanje i nekoliko metoda da ih postigne. SEO strategije koje koriste različite platforme koje nudi veb 2.0 uključuje stvari kao što su veb dizajn, uključujući i pružanje kvalitetnih iskustava za korisnike koji posećuju kao rezultat marketinške kampanje. SEO kampanja može koristiti tehnike za oglašavanje kao deo celine korišćenjem plaćanjem po kliku ili ciljanje oglasa. Kvalitet SEO marketing će zaposliti veliki broj društvenih mreža platformi koje su na raspolaganju kao Bookmarking ili blogovima. Blogovi se mogu podesiti sa reklamama koje su sadržaj specifičan kao dobro. Korišćenje video marketing ili strategija izgradnje veza može biti deo kampanje veb marketing sa ciljem premeštanja sajt u stranicama pretrage motora rezultata. SEO specijalista će znati kako da stvori ravnotežu između dva tako da njihovi marketinški napori neće pretvoriti u reklamnim kampanjama.

Poslovna osoba koja zapošljava i SEO specijalista je u potrazi za dobrim ROI. Krajnji cilj SEO kampanje je, naravno, da se poveća saobraćaj na sajtu putem strategija optimizacije sajta. Za poslovne osobe krajnji cilj je naravno da se pretvori ove posetilaca u klijente koji plaćaju. U savršenom scenariju, veb marketing kampanja će biti izgrađena koji koriste različite tehnike da bi se postigao ovaj cilj, reklama je samo deo cele slike. Isksani SEO će znati kako da ugrade mnoge dostupne strategije veb reklama u kampanji veb marketing da stvori savršen balans između ta dva.

Нема коментара:

Постави коментар